o leapşa două lepşe trei lepşuri

#1 furată de pe un blog oarecare

1. SUNT… în pijamale
2. AŞ VREA… o cutie de Pringles
3. PĂSTREZ… gifuri în memorystick
4. MI-AŞ DORI… să fie vacanţă
5. NU ÎMI PLACE… când lumea nu-mi răspunde la mesaje
6. MĂ TEM… de păianjeni
7. NU POT SĂ ÎNŢELEG… de ce trebuie să învăţăm atâta
8. AUD… tacataca-tul tastelor
9. ÎMI PARE RĂU… de timpul pe care îl pierd aci
10. PUŢINI OAMENI… au minte în cap
11. ÎMI PLACE… să împletesc brăţări
12. NU SUNT…încântată de săptămâna care vine
13. CÂNT… ca o balenă eşuată la ţărm
14. JOC TEATRU… atunci când vreau musai ceva
15. NICIODATĂ… nu o să uit ziua mea de naştere
16. VĂD… că mi-e fomică
17. RAR… stau pe messenger
18. PLÂNG… când îmi intră ceva în ochi
19. AM NEVOIE… de Pringles
20. AR TREBUI… să mă apuc de recapitulat

#2 găsită pe tumblr. 

1. A song you've loved since you first heard it:
Ed Sheeran - Give me love

2. A song you never get bored of:
Maroon 5 - One More Night

3. A song you've heard outdoors (like when you were shopping or driving):
Lana del Rey - Blue Jeans 

4. The last song you've been obsessed with: 
Ed Sheeran - Wayfaring Stranger

5. The last song you've listened to:
Seether - Walk away from the sun

6. A song your bestie loves:
Green Day - 21 guns

7. A song that inspires you:
Sam Cushion ft. Rachel Macwhirter - The Hanging Tree 

8. A song you love that is a soundtrack:
Linkin Park - Castle of Glass

9. A song you know by heart:
Amy Lee (Evanescence) ft. Seether - Broken

10. A song that makes you wanna dance:
PSY - Gangnam Style

11. A song with meanings to you:
3 Doors Down - Kryptonite


#3 de pe blogul meu vechi

1. Scrie 3 lucruri pe care sigur le vei face maine.
Voi învăţa la română
Mă voi da cu placa pe net
Voi mânca

2.Scrie 3 dorinte care nu ti s-au indeplinit inca.
Nu am încă 10 followers
Nu am încă 25 followers
Nu am încă 50 followers

3.Scrie primul cuvant care iti vine in minte.
pierpătrat

4.Ce auzi in acest moment?
Taylor Swift - Safe & Sound

5.Daca ai putea pleca in vacanta cu orice scriitor/scriitoare, pe cine ai lua cu tine?
Pe mine. Ce. Şi eu scriu.

6.Care e cea mai iesita din comun activitate a ta ?
Îmi fac în păr noduri imposibil de desfăcut când mă plictisesc.

7.De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsa la chelie?
Stafia lui MJ tunsă la chelie.

8.Scrie ceva de incheiere...
Toate leapşele sunt pentru furat. Simţiţi-vă liberi să le luaţi.

3 comentarii:

Comment, pretty please with cherry on top?


up