Jurnalul unui observator II

Se pare că jurnalul ăsta face furori. Şi mie îmi face mare plăcere să-l scriu, pe bune.
De data asta, sunt doar mici observaţii generale, nesortate după locaţie sau dată.

"14 - 16 NOIEMBRIE

ÎN ORAŞ / ACASĂ / LA ŞCOALĂ / ÎN MINTEA MEA:

Sunt prea multe căruţe în oraşul ăsta.
Mâţele vagaboante cu heterochromie (ochi de culoare diferită. e.g.: verde/albastru) sunt rare. Eu am avut norocul să văd una.
Unii nori au forme ciudate: bumerang; suliţă; cercel; gâscă (sau raţă, e cam dificil atunci când citeşti în nori)
O colegă are o coafură diferită pentru fiecare zi a săptămânii.
Winnie the Pooh ar fi doar un simplu ursuleţ fără Piglet. 
Malik vine de la 'malicios'. Malik. Zayn Malik. Never really liked him, anyway.
Profa de română are probleme cu inima.
Profu' de mate albeşte prea repede.
Tata trece mereu cu o secundă înainte de a se face verde la semafor.
Lumânarea de la mine de pe birou a ars (până s-a topit) timp de exact o oră şi cincizeci şi patru de minute.
Pereţii de la mine din cameră sunt decoraţi cu exact treizeci şi două de postere.
Pe globul meu pământesc, în loc de Moskova, e scris Moskva.
Vecina mea are un ciobănesc alb pe care îl scoate la plimbare în fiecare dimineaţă la ora şapte şi un sfert. Zgarda şi lesa sunt albastre.
Un nebun de pe stradă vorbea la telefon, ţinându-l invers.
Betty Ice e încă deschis, deşi afară sunt zero grade."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comment, pretty please with cherry on top?


up