Normalităţi anormale

Post-colaj despre viaţa mea de legumă.

M-am roşcăţit. Am convins-o pe mama să mă lase să mă vopesesc. Ce-i drept, nu m-a lăsat cu vopseaua în cap mai mult de 15 minute (trebuiau 30), dar părul meu şaten plicticos s-a închis la culoare şi a căpătat un luciu roşiatic adorabil. Şi arată şi natural. Nu se vede foarte tare, însă nu-mi trebuia mai mult. Păcat că părul meu e atât de rar şi de subţire .

Am ajuns la zi cu episoadele din Merlin. Am să mor de nerăbdare. Mă uitam la două-trei episoade pe zi şi acum trebuie să aştept până duminică pentru fiecare episod. Gaah. Atât de frustrant. Serialul ăsta mă ucide.
Dar... urmează Supernatural şi Doctă Who. Din Doc' am văzut câteva, dar vreau să le văd mai pe toate, mă rog, ăstea recente, că serialul se difuzează încă din anii '60. Ştiaţi că fandomul combină serialele precum Sherlock, Merlin, Supernatural şi Doctor Who? Ies nişte chestii de genul: Supermerlock, Merwhoral and so on. Am citit un fanfiction interesant în care the Doctor îl lasă pe Sherlock să folosească TARDIS-ul (îi datora o favoare, of couse) ca să meargă în lumea medievală, unde îl întâlneşte pe Merlin, care arată la fel ca el. Baaaah. Merwholock rules.

Săptămâna trecută, mă plimbam prin Stradivarius în mall şi la un moment dat se difuzează One Direction - Live While We're Young. Bineînţeles, eu explodez, fac lip-synching, mimez mişcarea din videoclip, zburd printre rack-uri şi tot personalul/clienţii se holbează la mine. Smulg un pulover (pe care oricum nu l-aş cumpăra) de pe un raft şi ţopăi în cabina de probă, unde izbucnesc în lacrimi. În sinea mea, mă gândeam: "ohmaigawd, băieţii mei au crescut! sunt difuzaţi în mall. aaaaaaaaaaahhhhhhhhh." Şi dau din mâini ca o focă entuziasmată. Şiiiiiii... de asta merg mereu singură la shopping.

Am terminat următoarele cărţi în decursul ultimei luni

  • Iubitul Virtual, de Kate Brian. 
  • Clubul V, Kate Brian (cele două au fost la pachet cu revista Bravo Girl la doar 11 leuţi)
  • Spionaj la mănăstire, Rodica Ojog-Braşoveanu (asta mi-a plăcut în mod special)
  • Academia Vampirilor, Richelle Mead (primele trei volume, al patrulea nu l-am terminat încă)
  • Fantomele ne ştiu toate secretele, Megan Crewe
Mda, mult fantasy adolescentin. Mi-e lene să le fac recenzie acum. În vacanţă plănuiesc însă să citesc nişte clasice.

Mâine dau test la istorie. Mă rog, "teză", din moment ce alţii dau pe acelaşi subiect teza. Nouă ne-a spus că ne dă din zece lecţii cu trei mai puţin de învăţat. Adică pentru mâine am de învăţat şapte lecţii. Aproximativ paişpe pagini mari. Minunat.

Mi-am încasat un şapte la chimie. Aveam peste tot zece (mai puţin la bio, unde am un nouă), dammit. Însă am dres-o cu fizica. Semestrul ăsta am numai zece la materia asta blestemată. Anul trecut pe vremea asta aveam doi de cinci, hehe.

Colecţia mea de gifuri s-a lărgit considerabil de pe urma zilelor întregi petrecute pe tumblr. Am vreo patru sute. Un gif post e chiar după colţ. La fel şi a treia parte din Jurnal, care apropo, va avea cinci părţi în total.

Bye, peeps.

PS: Faviconul (imaginea de pe tab, care apare lângă numele site-ului) este o buhă. Nu e drăguţă?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comment, pretty please with cherry on top?


up